zaterdag 18 april 2009

Podiumplaats

Zoals u misschien gemerkt hebt, heb ik een feature toegevoegd dat u toelaat om de foto's te kwoteren. Eventjes elaboreren: u hebt 3 keuzes: 1, 2 en 3. Zoals het woord podiumplaats al suggereert, kiest u 1 als u het een topfoto vindt. (enz...)
Als u denkt dat deze foto geen podium verdient, dan kiest u gewoon niets. (bv goeie foto, maar toch een mankementje is dus 2 of 3)

Oh ja, ik heb gemerkt dat m'n tellerke omhoog schiet gelijk ne paddestoel (*) op een vochtige hooistapel. Bij deze dus ook m'n welgemeende dankie-dankies aan iedereen die de moeite neemt om mijn foto's te aanschouwen ! Thanx !

ps : post gerust reacties, het hoeven echt niet alleen positieve commentaren te zijn. Ik leer het meeste bij van negatieve commentaren. Echt wel.

(*) ik lust geen paddenstoelen, en ook geen paddestoelen (**)

pps : op alle onderstaande foto's was de kwotatie andersom

(**) Volgens het Witte Boekje (2006) zijn beide vormen juist; het Groene Boekje (2005) geeft alleen paddenstoel.

Geen opmerkingen: