zaterdag 31 juli 2010

Office Building

6 opmerkingen:

Ludo zei

gewoon prachtig !!

ЯR - Rudi Rombouts zei

Sorry, van zo'n beeld verwacht men dat het technisch in orde is, zou het beeld 1-recht hebben gezet en 2-symmetrisch hebben geplaatst.

Bekie zei

ik heb het beeld naar links & naar rechts aan't draaien geweest en dit leek mij het "rechtste". (is trouwens niet zowel boven als onder recht te krijgen omdat ik er niet recht voor stond)
Wat die symmetrie betreft, dat vind ik een kwestie van smaak en niet van technische afwerking. ofwel begrijp ik niet goed wat je juist bedoelt.

ЯR - Rudi Rombouts zei

Technisch zoals in technische camera

Tine zei

Voor mij kan dit wel.... ik vind 'm mooi !! Kwestie van smaak denk ik, eerder dan van technische afwerking.

Liselot zei

Echt heel gaaf, amazing!