zaterdag 21 augustus 2010

een blaasbloemeke

2 opmerkingen:

Ludo zei

Ik weet niet goed wat ik hier moet van vinden. De kleur van het object zelf vind ik persoonlijk minder geslaagd, komt dat door het licht van het moment? Scherpte en doortekening ok, ik vraag mij ook af wat dat fijne afgetekende lijntje is op de bovenkant van de blaasbloem, spinrag?

Bekie zei

HAHA ! dit was er ene om de klassieke natuurfotografen op stang te jagen ;)

IK vond 'em goed wegens volgende redenen : het steeltje begint links onder zowa precies uit het niets en komt uit op een gave paardenbloem. het is inderdaad wat spinrag dat er aan hangt (vond ik ook een pluspunt) en je ziet ook nog een andere paardenbloem op de foto. Het feit dat je het gras & het huis ziet op de achtergrond maakt het voor mij een "natuurlijke" natuurfoto ! voila...

de blauwe schijn rond het dak is wat chromatische aberratie denk ik.

like it or hate it. da's zo gelijk rodenbach eh ;)