maandag 3 januari 2011

graag uw "uit de buik" commentaar over deze

7 opmerkingen:

Nadja zei

Ik vind hem schoon!
Maar ik zou zelf de lichte delen ook een TIKJE donkerder gemaakt hebben.
'T is dat ge er om vraagt he.
Groetjes!
Tante Moeial :-)

Tine zei

Mijn buik zegt ook 'knap'! Het repetitieve van het dak en de schaduw doet 't wel, en de kleurtjes ook....
Al dacht ik wel dat ik op een verkeerde blog aan 't kijken was, want dit is een typische 'Rudi-foto'...

Ludo zei

Eerste gevoel? Héél knap gedaan!

ЯR - Rudi Rombouts zei

Het ritme van het dak en de ramen zijn zeker al een plus punt, had indien mogelijk nog iets van reflectie verwacht in het glas.
Ook had ik iets meer rood aan de bakstenen toegevoegd.

Bekie zei

allemaal bedankt voor de comments!
(Rudi als ik eerst al die ruitjes moet gaan wassen om reflectie te krijgen dan is de zon onder gegaan denk ik ;))

Anoniem zei

Mooi!
De terugkerende patronen, maar zeker het blauw/blauw maakt de foto sterk.

Colourit zei

Alhoewel ik geen echte buikspreker ben ga ik mijn ongezouten mening trachten te verwoorden.
Het is een speciale foto geworden uiteraard. De kleuren vind ik best ok.
Spijtig vind ik wel dat bovenaan de eerste 'boog' er niet bijstaat. Maar dat was misschien juist de bedoeling?