maandag 25 april 2011

Where & what... Anybody ?

14 opmerkingen:

Ludo zei

I have no idea, hint?

Nadja zei

Ik ook ni.
Maar prachtige foto!

Ludo zei

Nen ontplofte kernreactor.

Anoniem zei

Een stalen hangmat ?
Wel een prachtshot!

Bekie zei

't is in Antwerpen...

Ludo zei

Op linkeroever?

Ludo zei

Een overkapping van een plein?

Bekie zei

Klik hier voor de oplossing

Nadja zei

De oplossing noemt die dat.
Weet gij het nu Ludo?
Ik weet nog steeds niet wat ik
juist zie.
Maar oké oké, ik ben inderdaad
ook nooit de slimste van
de klas geweest.
Zal er verder mee moeten leven he.
"-))

Nadja zei

Oh! Maar toch bedankt hoor!
:-))

Ludo zei

Ik ook niet Nadja, de Peter spuit nog graag wat mist precies, maar het is wel ne knappe foto!

Nadja zei

Och ja...
Zolang het bij mist blijft.
Jaja! Hele knappe foto.

Bekie zei

't is de overkapping aan de Stadsschouwburg. Op de link in GoogleMaps te zien: dat groot "glazen" vierkant.
Ook op deze link te zien.

Ludo zei

Ik zat er dichtbij, maar niet helemaal er op, bedankt Peter, nu kan ik terug gerust slapen.