woensdag 4 mei 2011

The Measels

7 opmerkingen:

Nadja zei

Helemaal mijn smaak.
Zoiets zou ik nu eens tegen de
muur hangen se.
Misschien nu niet meteen in't rood,
maar dat is een detail.
Zijn ze ook in blauw verkrijgbaar?
"-))

Bekie zei

ja hoor. maar die kosten iets meer omdat dat blauw de meest ingewikkelde kleur is om te maken en ook de meest vervuilende eigenlijk... en hopla weeral iets bijgeleerd dat niks met fotografie te maken heeft ;)

Nadja zei

Wat zou het aan vervuiling kosten als
ik hem effe aanpas in Photoshop?
"-//

Bekie zei

een klein beetje electriciteit, maar als ge zonnepanelen hebt dan is't eigenlijk zo goed als gratis he.

Nadja zei

Ik had eigenlijk gedacht dat jij zo'n slimme was die me eventjes
zou weten te vertellen hoeveel ongeveer.
En hoeveel bomen dat dan kost.
Maar toch merci voor alle info he!
Ik leer graag bij!
:-))
See you!

Ooit gelezen wat effe googelen
kost aan vervuiling.
Geen idee meer, maar effe schrikken...

Bekie zei

als ge echt niks meer wilt vervuilen zult ge onvindbaar in een bos moeten gaan liggen sterven. maar daar heb ik geen zin in. alhoewel dat ge daar waarschijnlijk een mooie reportage van kunt maken met een mobiele flitsinstallatie !

Nadja zei

Ik weet niet hoor...
Ik in een bos gestorven liggen?
Dat kan volgens mij ook wel tellen
als vervuiling...