maandag 26 september 2011

A Jaguar 900. It's a harvester. Kinda reminds me of "Dune"

8 opmerkingen:

Nadja zei

"Dune"...
Mijn favoriet sci- fi boek...!
Ahhh... zalig.
Het is wel dertig jaar geleden dat k het nog gelezen heb.
Misschien daarom dat ik niet direct de link kan leggen met deze foto.
De film vond ik ook wel goed, verdorie, ik moet hem dringend nog eens bekijken blijkbaar...

Bekie zei

boek? film? ik bedoelde het computerspel ;)

http://en.wikipedia.org/wiki/Dune_II

Nadja zei

Tsss...

Bekie zei

probeer deze reeks ne keer : http://nl.wikipedia.org/wiki/De_Poort_des_Doods
zalig !

Nadja zei

Laat me raden:
Boeken gebaseerd op een computerspel?
:-P
Nooit van gehoord.
Heb nochtans alle Sci- Fi in de bibliotheken van Mol en Geel ooit gelezen.
Maar dit is misschien een reeks van een snotneus... zoals u.
En Fantasy is nog geen Sci- Fi natuurlijk.
Ik heb het dan meer voor Isaac Asimov bvb.
Die had al nachtmerries over computer- games en zo....
:-P

Nadja zei

Oh! Merci voor de tip he!
Lezen dat ga ik terug doen over een jaar of 10- 15 in het O.C.M.W. rusthuis.
Als ik mijn camera niet meer kan vasthouden...

Bekie zei

how, asimov heb ik ook nog gelezen zulle
laat iets weten als ge in't rusthuis zit he, dan kom IK u fotograferen ;)

Nadja zei

Sadist...
Is het nog niet beschamend genoeg, nu?
Cool gast, Asimov gelezen...
Ik wist al wel dat ge slim bent.