zaterdag 5 november 2011

En nog eentje vanuit het water...

14 opmerkingen:

Nadja zei

Prachtig natuurlijk!
Maar, ik zie dat je bepaalde lijnen echt recht hebt gezet.
En toch lijkt hij enigszins 'uit evenwicht'.
Tikkeltje kantelen naar rechts had volgens mij rechter geleken dan nu.
Enfin, gewoon omdat het al zo lang geleden is dat ik hier nog wat komen muggenziften ben he. ...

Anoniem zei

Ferm!

gr

Kristel

Ludo zei

Schitterend en supersfeertje, heu... vanuit het water, dat is toch ni letterlijk te nemen, seffes hedde een snotvalling.

Bekie zei

@nadja: ik heb inderdaad 1 lijn rechtgezet, namelijk het water ;)

Nadja zei

Maar het water lijkt langs links weg te lopen.
Komt door de reflecties.
Ik kan de waterlijn zelf eigenlijk niet zien. De reflecties wel, en die lopen scheef, naar mijn gevoel.
Soms kan iets scheef rechter lijken dan recht.

Nadja zei

Sorry, nog 1 omdat ik het vakje voor vervolg- reacties vergeten aan te vinken ben.
En ik wil wel op de hoogte blijven als je me tegenspreekt.
:-P

Bekie zei

ik had dat vakje nog niet eens zien staan. dju, heel handig ;)

misschien staat uw scherm scheef... ?
;)

(of het mijn)


[vink]

Nadja zei

Ik sta zelf scheef.
Maar ik heb geleerd om mijn hoofd wat te kantelen.
:-P

Nadja zei

Het middelste grote huis rechts eist de meeste aandacht op.
Dat had ook wat rechter mogen staan.
:-P

Bekie zei

you have a point.
maar op de graslei staat mss alles wel scheef. en zeker na een nachtje stappen... ;)

Nadja zei

Hé zeg, gaat ge me nu gelijk geven?
Zo is er geen lol meer aan hoor.
Anyway, recht of scheef:
Het blijft een prachtige foto.

Colourit zei

Het is een knappe foto ... recht of niet recht.

Bekie zei

ge hebt gelijk nadja !

Nadja zei

:-P