vrijdag 5 augustus 2011

Beddoe Ine

8 opmerkingen:

Nadja zei

Echt knap!
Neent, geen kritiek vandaag.
Of wacht eens...
Haha neen hoor, hele mooie!
Knappe mysterieuze dame!

Colourit zei

Vrouwen moet je kort houden! Knap gefotografeerd.

Nadja zei

Colourit! Je schokt me!
Ik bedoel... Dat is misschien wel waar, maar dat zeg je toch niet tegen een man! Die kunnen dat toch niet. Ocharme!

Bekie zei

kom kom... nen doek erover

Bekie zei

enfin, try your own picture @ st jozef ziekenhuis in turnhout

Nadja zei

Gij denkt dat vrouwen papegaaien zijn? Shit... Slechte vraag....
Ik zou daar toch mee oppassen, dat kweekt het verzet alleen maar aan.
Good luck anyway!
"-))

Nadja zei

Hey? Ge weet toch dat ik niet van de slimste ben! Die laatste comment daar snap ik dus niks van hoor...

Nadja zei

Een muurschildering?
En ik dacht dat je aan het Photoshoppen geslagen was!