dinsdag 2 augustus 2011

There's something up in the sky

4 opmerkingen:

Nadja zei

WOOOWWWW!
10 op 10!
Super prachtige foto!
Super prachtige griet en kleren ook trouwens. Echt geweldig!

Nadja zei

Het had nog mooier geweest als haar ogen net een ietsje minder weggedraaid waren. Ietsje maar, zodat je het prachtige blauw beter zou zien. Maar ja, dat is muggeziften he. Ik heb er bij mijn laatste model foto's trouwens zo ook te veel gemaakt...
Ik veronderstel dat ervaring opdoen, zowel bij het model en de fotograaf daar de enige remedie voor is. Het is verdomd veel om aan te denken bij model fotografie... Voor mij in elk geval nog wel!

Bekie zei

thanks Nadja!
zeg, uw laatste model, was je dat niet zelf ? ;)

Nadja zei

Haha clevere...
Als je dat wil meetellen, ja...
Maar mijn ogen speelden gelukkig niet zo'n grote rol...
:-P