zaterdag 4 mei 2013

Acrobats - This is how we do .. err... it

6 opmerkingen:

Bekie zei

ok. scherptediepte is erbarmelijk. (zag pas in de review dat ik 'em nam op f/2.8, daarna naar f/14 gegaan maar deze pose niet meer kunnen vastleggen)
'k vond deze toch nog de beste, dit zou ik ook nog wel willen kunnen ;)

ЯR - Rudi Rombouts zei

Begin dan maar al te oefenen, mocht het lukken dan kom ik wel een fotoke maken

Ludo zei

Pfff... dat ga mij ni meer lukken, das meer iets voor nog jonge acrobaten zoals gij Peter. Ik vind de foto niet eens zo slecht!

Bekie zei

@Rudi: haha, right ;)

ik weet nog geeneens wie nu eigenlijk het manneke is, maar dat zal Ludo, Wim of Tine wel weten misschien ?

Ludo zei

Volgens mij de Maartse vlieg of ook wel rouwvlieg genoemd, Het mannetje heeft doorschijnende vleugels terwijl het vrouwtje zwarte vleugels heeft. In dit geval dus hangt het mannetje onderaan, begin inderdaad al maar te oefenen Bekie, het zal nodig zijn!

Bekie zei

thanks voor de uitleg!

oeps, dat wordt helaas een onmogelijke opdracht...