donderdag 9 mei 2013

een vitriooltje !

6 opmerkingen:

Ludo zei

Mooie! den bekie natuurfotograaf, dat we dat nog mogen meemaken!

Bekie zei

eigenlijk is dit allemaal alleen maar gekomen omda'k m'n tussenringen nog eens bovengehaald had voor da boontje te fotograferen. en daarna eens in't zonneke den hof rond getrokken :)

Ludo zei

Schitterend, plezant hé zo wa mee awe neus int gras rondstruinen.

Bekie zei

ja eigenlijk wel.
ik vind dat we daar met onze neus op zitten en we kennen er niks van.
(enfin, ik spreek voor m'n eigen)
er vliegen zoveel beestjes rond (onder, rond & over ons) waar ge nog niet eens de naam van kent. maar ho, wel op verlof gaan naar den andere kant van de wereld om exotische beesten te zien :)

ik vond de pyamawants al leuk, nu ken ik 'm he. en hij mag al z'n vrienden meepakken, die komen dan vroeg of laat ook wel eens op den blog :)

Bekie zei

en voordat iemand zich aangesproken voelt, ik heb het niet over vissen eh :)
daar MOET ge voor naar andere plaatsen, allee, als ge de snotolf al 100 keer gezien hebt natuurlijk :)muhaa

Tine zei

Welkom in de club! Toch boeiend hé?